Subject: 04.07.2024 Nr. 01-19.2/2574 "Uzaicinājums uz kritisko zāļu darba grupas sanāksmi 23.augustā"
From: <[email-masked]>
To: "SM Info", "Ministry of Health of the Republic of Lithuania" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Anniki Lai", "Laura Viidik"
Date: Fri, 5 Jul 2024 09:35:31 +0300

Nosūtām Jums ar drošu elektronisko parakstu parakstītu dokumentu EDOC 
formātā.

Ja Jums neizdodas atvērt šo dokumentu, lūdzu par to informējiet Veselības 
ministriju izmantojot darbību ”Atbildēt” (Reply).

Veselības ministrija lūdz Jūs vienas darba dienas laikā atsūtīt paziņojumu 
par dokumenta saņemšanu.

Latvijas Republikas Veselības ministrija
Tālr.: +371 67876000, +371 67876010
E-pasts:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Tīmekļvietne:  <http://www.vm.gov.lv/> www.vm.gov.lv

Šī vēstule ir paredzēta tikai personai vai personu grupai, kurai tā ir 
adresēta. Šī e-pasta vēstule ir konfidenciāla, un var saturēt juridiski 
aizsargātu informāciju. Ja neesat šīs vēstules paredzētais adresāts, 
paziņojam, ka vēstuli esat saņēmis kļūdas rezultātā, un pilnīga vai daļēja 
iepazīšanās ar tās saturu, vēstules izmantošana vai tālāka izplatīšana 
jebkādā veidā ir stingri aizliegta. Ja esat saņēmis šo vēstuli kļūdas dēļ, 
lūdzu sazinieties ar sūtītāju, nosūtot atbildes e-pasta vēstuli, pēc tam 
nekavējoties vēstuli izdzēsiet (ieskaitot visus pielikumus).

This e-mail is intended only for the person or group of people to whom it is 
addressed. This message is confidential and may contain legally privileged 
information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified 
that you have received this message in error and that reading it, copying 
it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly 
unauthorized. If you have received this message in error, please inform the 
sender by replying to this e-mail and then immediately delete this e-mail 
(including any attachments).